.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی قناعت؛
مدیر کل جدید حراست استانداری گلستان معرفی شد
شمال نیوز:با پايان يافتن دوره مأموريت "محمد رضا ميرافضلي" در استانداري ؛ طي حکمي از سوي استاندار گلستان مدیر کل جدید حراست این استانداری منصوب شد.
مدیر کل جدید حراست استانداری گلستان معرفی شد

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت : حراست هر دستگاهي حوزه دفاع از ارزشها است و دفاع از ارزشهاي نظام و دستاوردهاي انقلاب ، محور اصلي فعاليتهاي حراست مي باشد.
"عليرضا جمشيدي" در آيين معارفه مدير کل حراست استانداري گلستان افزود : حوزه فعاليت حراست از حفاظت فيزيکي تا اسناد محرمانه و IT ، بويژه در حوزه نيروي انساني بسيار ظريف و حساس است و قطعاً دوستاني که در اين حوزه مشغول به کارند ، اعتقاد دارند که اين حوزه  به دليل حساسيت بايد به گونه اي مديريت شود که تربيت نيرو ، کادرپروري و تربيت مدير را در دستور کار خود داشته باشند.
وي با تآکيد براينکه حراست نبايد به دنبال مچ گيري باشد ، اظهار داشت : پيشگيري مهمترين رسالت حراستها است و چنانچه نگاه مان در حوزه هاي امنيتي ، حراستي و بازرسي همانند يک برادر دلسوزانه باشد ، ترديد نکنيد که نيروي انساني هم با همان نگاه ارزشي و اخلاقي تربيت شده و خدمت مي کند.
معاون استاندار تأکيد کرد : در نتيجه نگاه پيشگيرانه حراست ، نيروي انساني اخلاق مدار تربيت شده و به مردم خدمت خواهد کرد و سازمان به پويايي و بالندگي رسيده که نتيجه آن بهره مندي هرچه بيشتر مردم از خدمات و درخشش نظام اسلامي در قله هاي عزت و اقتدار خواهد بود.
جمشيدي در پايان خاطر نشان کرد : هر مسئوليتي در نظام اسلامي يک مأموريت الهي ، انقلابي و ارزشي  به شمار مي رود و مهم اين است که با صادقانه خدمت کردن از اين امتحان الهي سربلند بيرون بياييم.

با پايان يافتن دوره مأموريت "محمد رضا ميرافضلي" در استانداري ؛ طي حکمي از سوي استاندار گلستان ، " عباسعلي تيموري يانسري " به عنوان سرپرست جديد اداره کل حراست استانداري گلستان منصوب شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.